קידום אתרים בגוגל אורגני וממומן באמצעות חברה לקידום אתרים

קידום אתרים בגוגל פשוט תשכחו מכל מה שהכרתם עד היום, אתם שומעים יועצים שאומרים תעשו קישורים, תעשו לייקים בפייסבוק או מה לא? מרוב דובים לא רואים את היער

אכן זה המצב כיום בכל אשר קשור לקידום אתרים בגוגל, אל תחשבו פעמיים פשוט קחו חברת קידום מקצועית כי הסכנות רבות הם.

מספר טיפים לקידום אייכותי של אתרכם:

בדקו היטב שבמערכת הניהול מותקן תוסף איכותי ליצירת מפת אתר דינמית אשר מתעדכנת כל הזמן ומיידעת את מנועי החיפוש בכל שינוי שחל באתר.

בדקו היטב שיש תוסף נכון לקידום האתר וביצוע אופטימיזציה של הדפים, לפי היררכיה  וסדר חשיבות, כולל תגיות, שם, תיאור ומילות מפתח.

ודאו שהדפים מקושרים באופן טבעי ביניהם , כמובן עם הקשר בין מילת הקישור לדף וכך ניצור רצף גלישה של הגולש באתר.

ודאו שבאתר מותקן תוסף לשיתוף תכנים ברשתות חברתיות על מנת ליצור דו שיח וקידום ויראלי של השירותים שלכם על ידי לקוחות שמעוניינים לשתף את התוכן שלכם.

 

אל תתביישו לבקש מלקוחות וספקים שלכם ליזום קישור והמלצה על האתר שלכם, כמובן חוות דעת חיוביות רק עוזרות.

תנו ללקוחות אפשרות לדרג את התוכן ואת רמת שביעות הרצון מהמידע, כך תלמדו האם התוכן בכלל מעניין את הלקוח.

לאחר תקופה ארוכה של יציבות בעולם קידום אתרים יצרה גוגל מספר שינויים אשר שיבשו בצורה משמעותית את עולמם של אלפי בעלי אתרים, זיכרו כלל אחד חשוב ביותר, אם תעבדו נכון ותיצרו קישורים טבעיים , תבנו אתר עם תוכן אייכותי בעל משמעות וערך ללקוח, אין סיבה שלא תהיו מקודמים, היזהרו מרכישת קישורים דרך גורמים שמבטיחים הרים וגבעות, " שלם 20$ בחודש ותהיה ראשון", לא רק שלא תהיה ראשון אף תיזרק מתוצאות החיפוש.

ודאו שאתר האינטרנט שלכם מאובטח היטב, פריצה לאתר יכולה לגרום להשתלת קישורים לגורמים שאינכם רוצים לשתף עימם פעולה מה שיפגע באמינות האתר וירידה בדירוג.

בידקו היטב שיש קאפצ'ה בכל הטפסים באתר על מנת למנוע שיווק ספאם על ידי רובוטים וכניסה לרשימות שחורות של ספאם ללא ידיעתכם אפילו.

השתמשו בתוספים לחסימת תגובות באתרכם על מנת לחסום רובוטים שמפציצים תגובות במיוחד באתרי וורדפרס, הדבר ייצור יציבות וגישה ללקוחות אמיתיים לתוכן ולא לרובוטים שמחפשים קישורים לא טבעיים.

אני יכול לתת לכם המון טיפים חינמיים ובטח תמצאו עוד עשרות כאלה באתרים אחרים אך אין תחליף לחברת קידום אתרים מקצועית אשר יודעת לנהל תוכן אייכותי, קישורים טבעיים במקומות הנכונים, ייצור ניוזלטר אחת לתקופה על מנת לרענן את המידע שהלקוח ייזום כניסה לאתר,  ויקבל עדכונים שוטפים על הנעשה אצלכם.

אני מאמין גדול בכתיבת תוכן אייכותי ובעל משמעות, אני מאמין שגוגל אכן מחפשת אתרים אשר יוצרים ערך לגולש ולכן אני כמנכ"ל חברת אם סי פבליש מבצע גיוס של עורכי תוכן ואנשי יחסי ציבור למשרד על מנת לשפר ולהעצים את התוכן שהגולש מקבל מאתרים אשר מקבלים שירותי קידום אתרים בגוגל באמצעותנו.

חברת אם סי פבליש פועלת בשוק הקידום למעלה מעשור ומעמידה לרגל עיניה את טובת הלקוח בלבד

אני מזמין אתכם לכוס קפה במשרדי על מנת לבחון את מצב האתר ולקבל הצעת מחיר לקידום אתרים בגוגל אורגני וגם ממומן ואולי גם אתם תהיו כמו הלקוח בתמונה למעטה

קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל, אורגני וממומן

 

 

חייג עכשיו