תכנון שטחי המכירה

כאשר אתם נכנסים לחנות או עמדת מכירה מכל סוג, דעו לכם שהושקעה מחשבה רבה במיקום כל מוצר ומוצר ובאופן שבו בחרו להציג לכם אותו. מוצרים מסוימים מונחים בכניסה לחנות ומיועדים למשוך אתכם פנימה, אחרים נועדו לעניין אתכם בזמן ההמתנה לקופאית או ליד תאי המדידה, ויתר המוצרים בחנות מונחים באופן שיגרום לכם לסייר בכולה, מתחנה לתחנה עד היעד הסופי – עמדת התשלום.

 

אופן תצוגה מתאים לתחוםUntitled-1

אופן התצוגה משתנה מתחום לתחום. בהתאם לגודל המוצר, משקלו ואריזתו יקבע אופן התצוגה שלו. כל מוצר מוצג באופן בו ניתן לבחון אותו ולהחזיר אותו בקלות למקומו, מה שמעודד את הלקוחות להתנסות ולגעת.

כאשר מעצבים חנות מכל סוג, בחירת מתקני תצוגה וסטנדים היא חשובה ביותר. לנראות, סידור החנות וזרימת התנועה חשיבות רבה ומכרעת כאשר מדובר בהצלחתה של החנות. מיקום סטנדים ומתקני התצוגה משפיע ישירות על קצב הקנייה של המוצר. מחקרים רבים בתחום השיווק, הפסיכולוגיה השיווקית והעיצוב מספקים לנו נתונים על הרגלי הצריכה של הלקוחות והשפעת מתקני התצוגה, המבנה שלהם ומיקומם על המכירות עצמן. מתקני התצוגה משלימים את התמונה עבור הלקוחות, משדרים עבורם מסר או מספרים סיפור. בחירת מתקן התצוגה צריכה להיות תואמת למסר שמועבר.

סטנדים ומתקני תצוגה הם גורם מכריע בתהליך המכירה והם חשובים ביותר להצלחתו. התאמת סטנדים ומתקני תצודה לאופי החנות ולמסר שהיא משדרת, למוצר עצמו ולקהל היעד הם משתנה מכריע בתהליך המכירה.

 

מתקן תצוגה לקרלסברג מבית הפח תעשיות מתכת

תחומים שונים – פתרונות שונים

בתחום האופנה נעשה שימוש רחב בסטנדים לתלייה וקיפול. מעבר לאופן התצוגה נלקחת בחשבון היכולת לסדר את החנות בתום יום העבודה, התמצאות קלה מבחינת מידות וצבעים, מוצרים משלימים שעליהם להיות בהישג יד ועוד משתנים כאלו ואחרים הרלוונטיים לתחום זה. בחנויות בכלל ובחנויות האופנה במיוחד מושקים כסף ומחשבה בעיצוב וביצירת אווירה. סטנדים ומתקני תצוגה צריכים להשתלב בעיצוב ובקו שנבחר.

 

בתחום חנויות היוקרה ישנה חשיבות רבה לחומרי הגלם והמראה של מתקני התצוגה והסטנדים. על מנת לשדר יוקרה ואיכות יש להשתמש בחומרים מעולם הזכוכית והמתכות היקרות, כי לא ייתכן שנציג מוצר מסויים בעל ערך רב על מתקן תצוגה זול ופשוט.

 

בתחום המזון, מתקני התצוגה נדרשים לעמוד בדרישות נוספות. מתקני התצוגה והסטנדים המיועדים לתחום המזון נדרשים להתאים לחנויות שונות, ממכולות ועד לסופרים גדולים. אסתטיקה וניקיון הם שני מרכיבים חשובים ביותר בשיווק מוצרי מזון ועל מתקני התצוגה להיות נוחים לתחזוקה ולניקוי.

 

מובילים בתחום מתקני התצוגה

מתקני תצוגה הם עניין רציני ומכריע בכל הקשור לעולם המכירות. בחברת הפח – תעשיות מתכת, צוות של אנשי מקצוע מתחומים שונים חובר בכדי לספק ללקוחות פתרון מושלם לצרכים הספציפיים שלהם. הצוות שלנו ילווה אתכם מתחילת התהליך ועד סופו ויבצע את הפרוייקט באופן מקצועי ואחראי עד התקנתו של מתקן התצוגה בשטח.תוכלו להתרשם ממגוון העבודות שכבר ביצענו עבור קהל לקוחותינו באתר.

חייג עכשיו