התאמה של בנייה ועיצוב אתרים עבור העסק

באינטרנט קיימים היום סוגים כל כך רבים של אתרים! אתרי תדמית, אתרים קטלוגיים, אתרי בלוג, אתרי מסחר אלקטרוני, פורטלים ועוד…

בתור בעלי עסקים, כיצד תדעו לבחור בסוג האתר המתאים ביותר לקידום העסק?

במחלקת בנייה ועיצוב אתרים של אם סי פבליש | McPublish ימליצו על סוג אתר המתאים ביותר עבורכם. לנו ניסיון עשיר של יותר מעשור בבנייה של מאות אתרים מכל הסוגים וידע רב בקידום באינטרנט.

בעת בחירת סוג האתר המתאים יש להגדיר תחילה את המטרות אותן נועד לשרת האתר.

למשל, אתר תדמיתי כולל בעיקר תוכן איכותי המבטא את חזון החברה ומפרט את עיקרי העיסוק של החברה ויתרונותיה. מטרתו של אתר כזה לייצר עובר החברה נוכחות באינטרנט, לשמר קשרים עם לקוחות קיימים ולמשוך חדשים. אתרים תדמית  אטרקטיביים מבית McPublish משרתים היטב את בית העסק וקידום מושכל של האתר באינטרנט מביא אותו לדירוג המיוחל במנועי חיפוש לשביעות רצונו של הלקוח!

בניגוד לאתר תדמיתי, אתר מסחר אלקטרוני נועד להוות פלטפורמה למכירת מוצרים באינטרנט ולכן חייב לספק חוויית גלישה נוחה ונעימה שתעודד קנייה ברשת. למעוניינים באתר מסחר אלקטרוני איכותי, באם סי פבליש בונים ומעצבים אתרים אמינים ומקצועיים. אתר מסחר אלקטרוני מוצלח יוצר יחס המרה גבוה, מניב מכירות רבות ומביא לשגשוגו של בית העסק!

מעוניינים לבנות אתר אינטרנט? פנו לאם סי פבליש | McPublish לייעוץ ובחירה בסוג האתר המתאים ביותר לבית העסק שלכם! 08-8593218

 

שירותי עיצוב ומיתוג ב McPublish

מה הקשר בין מיתוג מוצלח להצלחה עסקית?

עיצוב תערוכה לחברת דשא עוז

לחזרה לניוזלטר

חייג עכשיו