ניוזלטר אם סי פבליש – ינואר 2014

לקוחות יקרים!

אנו שמחים להציג בפניכם את הניוזלטר של חודש ינואר. באותה הזדמנות אנו רוצים לברך אתכם עם בואה של השנה האזרחית החדשה, שנת 2014! אנו מאחלים לכולכם שנת שגשוג – שנה שופעת הצלחה, מלאה בעשייה פורייה, שנה עשירה בחיים, חיוכים ושמחה!

החודש נעדכן אתכם בחידושים שחלו ב MCPUBLISH ונשתף אתכם בפעילותינו וההצלחות שלנו. כמו כן, נשמח להעמיק את ההיכרות שלנו ולספר לכם קצת על עצמינו: צוות העובדים שלנו בMCPUBLISH שהתרחב לאחרונה ואימץ לשורותיו מספר חברים חדשים בעלי מוטיבציה ושפע רעיונות קריאטיביים!

מעתה ואילך, נשלב עבורכם בניוזלטרים החודשיים שלנו חומרים שיחשפו בפניכם את קסמיו של עולם המיתוג והפרסום. אנו מקווים שתגלו דברים חדשים וכמובן תיהנו!

קריאה מהנה,
מיקי עטיה וצוות MCPUBLISH

 

התחדשנו! נולדה מחלקה חדשה בMCPUBLISH
אנו שמחים לבשר על התרחבותה של MCPUBLISH – זה עתה נפתחה בחברתנו מחלקה חדשה: מחלקת יחסי ציבור.
המחלקה נולדה כחלק מראייה שיווקית כוללת ומאמונה כי המפתח להצלחה טמון בריכוזם של כלל שירותי המיתוג והפרסום תחת קורת גג אחת. יחסי הציבור הינם אמצעי לבניית תדמית חיובית אודות הלקוח וכלי להפיכת בית העסק שלו למותג על ידי יצירת סיקור חיובי ואוהד בתקשורת.

 

הצוות – הכוח המניע את גלגלי MCPUBLISH

 

כבר מזמן אתם איתנו ב MCPUBLISH, אנחנו מכירים אתכם והעסקים שלכם מצוין, אנחנו עובדים לקידום העסק שלכם במהלך היום ולפעמים אפילו חולמים על העבודה ועליכם בלילה. בטח גם אתם סקרנים להכיר אותנו יותר מקרוב –

"מי זאת שבנתה לי את האתר?"
"מי זה שהביא את האתר שלי לעמוד הראשון בגוגל?"
ו"מי זאת המוכשרת שעומדת מאחורי העיצוב של המודעה שלי?"

היכנסו והכירו >>> צוות MCPUBLISH

 

עידן פרזול – לקוח מרוצה נוסף הרחיב את סל השירותים שלו ב MCPUBLISH

עידן פרזול, אחד מלקוחותינו הוותיקים, הרחיב לאחרונה את חבילת שירותיו ב MCPUBLISH. במסגרת השירות המורחב התחדשה החברה באתר אינטרנט מתקדם, וכן זכתה ליהנות מקידום אורגני בתחום מוצרי הפרזול.

 

את MCPRINT אתם מכירים? בטוח מכירים?
 
מחלקת MCPRINT פועלת ומספקת מענה לכל צרכי הדפוס של לקוחותינו במהירות ובאיכות הגבוהים ביותר. המחלקה הוקמה כחלק מהחזון של MCPUBLISH להעניק לכם סל שירותים מקיף הכולל שלל פתרונות INHOUSE, המאפשר לרכז תחת קורת גג אחת את מגוון התחומים בהם עוסק ענף הפרסום ולחסוך מלקוחותינו את כאב הראש הכרוך בהתרוצצות בין הספקים השונים.
בMCPRINT תמצאו מענה לכל צרכי הדפוס שלכם: הדפסות פס רחב, הדפסת ניירת משרדית, ברושורים, קטלוגים, כרטיסי ביקור, הכנת מתקני תצוגה, סטנדים ופולדרים, שירותי מיתוג ועיטוף רכבים, הדפסה על קנבס, הכנת שילוט חוץ ועוד ועוד.

היכנסו והתרשמו ממגוון שירותי הדפוס שמחכים לכם בMCPRINT >>> לחץ כאן

 

אז מה עדיף – משרד פרסום המציע סל שירותים מקיף או משרד המתמחה בתחום אחד מתוך עולם הפרסום?

מאת מיקי עטיה, מנכ"ל אם סי פבליש | MCPUBLISH

מאז שגברה המודעות לחשיבותו של הפרסום להצלחתו של בית העסק, פועלים בישראל אינספור חברות פרסום, מיתוג, יחסי ציבור ובתי דפוס הנותנים מענה לביקוש הרב לשירותי פרסום. ישנם משרדי "נישה" המתמחים במתן פרסום לבתי עסק מקרב ענפי שוק ספציפיים, כגון, שוק הסלולר, שוק המזון, שוק טכנולוגיה ועוד. לצדם פועלים גם משרדי פרסום הבוחרים לצמצם ולמקד את שירותיהם לתחום אחד מתוך עולם הפרסום, כגון, תחום המיתוג, קידום או בניית אתרים. מנגד, קיימים משרדי פרסום המאמינים במתן שירות מקיף לכל סוגי בתי עסק ומציעים את שירותיהם בכלל התחומים שעולם הפרסום מאגד בתוכו. אז מה עדיף לבית העסק שלך?

להמשך המאמר >>> לחץ כאן

unsubscribe from this list

 

 

 

חייג עכשיו