עולם הפרסום והשיווק נע בין שתי גישות עיקריות: הגישה המסורתית והגישה הדיגיטלית. הגישה המסורתית מתייחסת לפרסום במדיה הכתובה, מוצרי פרינט למיניהם ופרסום חוצות. הפרסום הדיגיטלי כולל שיווק ברשתות חברתיות, הקמה וניהול אתר אינטרנט ונוכחות בכל אמצעי המדיה הדיגיטלית. עם החידושים הטכנולוגים ובאופן בו העולם מתקדם ומתפתח, פרסום עסק אינו יכול להישען היום על פרסום בשיטה המסורתית בלבד. המדיה הדיגיטלית היום היא הזירה הפרסומית האפקטיבית והזמינה ביותר להמונים. אנחנו בחברת MCPUBLISH מתמחים בפרסום עסקים, שיווק ברשתות חברתיות, הקמה וקידום אתרי אינטרנט.

מהו שיווק ברשתות חברתיות?

מספר המצטרפים לרשתות החברתיות נמצא במגמת עלייה מרבעון לרבעון ומשנה לשנה. הרשתות החברתיות היום הן פלטפורמה אדירה לפרסום עסקים במדיה, כוון שחברים בהן מליארדים של משתמשים. כל רשת חברתית מהווה פלטפורמה עסקית שונה ומתאימה לעסקים מסוימים. משרד פרסום מקצועי יודע להתאים ולהכווין פעילות עסקית מסוימת לרשת חברתית מתאימה. שיווק ברשתות חברתיות מצריך היכרות עם הזירות השונות. יש להבין את האופי המיוחד שלהן ולמה הן מתאימות. עסקים רבים עושים שימוש ברשתות החברתיות השונות לצורך הפצת תכנים שיווקיים אודות המוצרים והשירותים שלהם. השיווק באמצעות הרשתות החברתיות הוא למעשה הנגשת המידע להמונים, יצירת חשיפה ומודעות לעסק והישארות בתודעה של קהל היעד. באופן זה, ניתן להקים קהילת אוהדים וגולשים נאמנים לעסק, לשמר לקוחות קיימים ולהגדיל את הלקוחות הפוטנציאלים המצטרפים לרשתות. החשיפה האורגנית לעסק באמצעות הרשתות החברתיות היא עצומה בזכות הויראליות של תוכן טוב הזוכה לשיתופים.

סקירה כללית על הרשתות החברתיות

בנוסף על פרסום באתרי אינטרנט לעסקים, בישראל ישנן מספר רשתות חברתיות נהדרות המהוות פלטפורמות פרסום יעילות. פייסבוק מאפשרת פתיחת עמודים עסקיים המשמשים אמצעי לחיזוק הקשר עם קהילת הלקוחות. דרך העמוד העסקי ניתן להפיץ תכנים, סרטונים, טיפים, תמונות ולערוך קמפיינים ממומנים למכירת מוצר או שירות. לינקדאין היא רשת חברתית בה ניתן למצוא בעלי מקצוע הנחשבים תחת הקטגוריה של "צווארון לבן". ניתן לקשור קשרים עסקיים עם עורכי דין, רואי חשבון, מנכ"לים, סמנכ"לים וכדומה. זוהי רשת מקצועית להפצת תכנים איכותיים ומקצועיים הנוגעים לפעילות העסקית. רשת זו אינה מתאימה לכולם אלה לעסקים בהם נדרשת אינטראקציה על רקע מקצועי ממוקד. אינסטגרם הנה רשת המתבססת על תמונות ומעט מאוד טקסט, נותנת דגש לתוכן ויזואלי ומחוברת בעיקר לצעירים ולבני הנוער. 

לפרסום אפקטיבי לעסקים ברשתות החברתיות השאירו את פרטיכם או צלצלו: 08-8593218

 

 

חייג עכשיו