הדפסה ישירה על זכוכית

הדפסה על גבי זכוכית מתבצעת באמצעות טכנולוגיית UV שהיא טכנולוגיית הדפסה ייחודית אשר מאפשרת הדפסה על זכוכית בצבע מלא ובאיכות גבוהה מאוד. עם הדפסה על זכוכית ניתן ליצור לוחות זכוכית מצוירים, לוחות זכוכית ממותגים , תמונות המודפסות על זכוכית, חלונות, חיפויים ומשטחי זכוכית מיוחדים.

הדפסה על זכוכית

הדפסה על זכוכית

הדפסה ישירה בטכנולוגיית UV

הטכנולוגיה של הדפסה ישירה מאפשרת הדפסה על גבי כל משטח בזריזות וביעילות כאשר ראש המדפסת רץ ומדפיס על גבי הזכוכית את התמונה ומייבש אותה באותה הפעילה וכך מובטחת הדפסה חלקה ונקייה, ללא טעויות וללא מריחות.

ייצור מוצרי זכוכית ממותגים

הדפסה ישירה על זכוכית משמשת אנשי מקצוע שונים – החל ממעצבי פנים ואדריכלים אשר עושים שימושים שונים במשטחי זכוכית מודפסים ועד למעצבי מוצר אשר יוצרים באמצעות לוחות זכוכית מודפסים שלל מוצרי איכות. הדפסה על זכוכית משמשת גם ליצירת מזכרות מיוחדות מאירועים או רגעים מיוחדים בחיים, ליצירת משטחי עבודה ממותגים לשולחנות, ויטרז'ים ועוד.

הדפסה על זכוכית – אם סי פרינט

בדפוס דיגיטלי אם סי פרינט מציעים שירות הדפסות על זכוכית וייצור מגוון מוצרי זכוכית מיוחדים באיכות גבוהה ובמחירים מעולים.באמצעות מכונת הדפסה ישירה בטכנולוגיית UV ושולחן חיתוך חדשני ומתקדם ניתן לייצר כל מוצר שתבחרו מזכוכית, להדפיס כל תמונה או דגם על גבי משטח זכוכית וליצור מוצרים ייחודיים ואיכותיים.

לפרטים נוספים התקשרו 08-8593218

חייג עכשיו