אז מה עדיף – משרד פרסום המציע סל שירותים מקיף או משרד המתמחה בתחום אחד מתוך עולם הפרסום?


 

מאת מיקי עטיה, מנכ"ל אם סי פבליש | McPublish

מאז שגברה המודעות לחשיבותו של הפרסום להצלחתו של בית העסק, פועלים בישראל אינספור חברות פרסום,
מיתוג, יחסי ציבור ובתי דפוס הנותנים מענה לביקוש הרב לשירותי פרסום. ישנם משרדי "נישה" המתמחים במתן
פרסום לבתי עסק מקרב ענפי שוק ספציפיים, כגון, שוק הסלולר, שוק המזון, שוק טכנולוגיה ועוד.
לצדם פועלים גם משרדי פרסום הבוחרים לצמצם ולמקד את שירותיהם לתחום אחד מתוך עולם הפרסום, כגון,
תחום המיתוג, קידום או בניית אתרים. מנגד, קיימים משרדי פרסום המאמינים במתן שירות מקיף לכל סוגי בתי
עסק ומציעים את שירותיהם בכלל התחומים שעולם הפרסום מאגד בתוכו. אז מה עדיף לבית העסק שלך?

אנו באם סי פבליש | McPublish מאמינים בריכוז כלל השירותים מעולם הפרסום תחת קורת גג אחת ומציעים את שירותינו
ללקוחות ובתי עסק מכל הסוגים, מכל הגדלים ומכל ענפי השוק. יתרונותיו של משרד פרסום מהסוג הנוכחי מובהקים: ראשית כול,
משרד פרסום היודע לתת מענה לכל סוגי הלקוחות ולספק להם סל שירותים מקיף הוא בהכרח בעל ידע וראייה רחבים יותר אודות
השוק והתנהלותו, ולכן גם בעל מיומנות להתוות עבור הלקוח את האסטרטגיה, שיטות העבודה וסוגי השירותים המתאימים והמשתלמים
לו ביותר כך שישרתו את המטרה הסופית ויובילו את הלקוח לקראת הצלחתו העסקית.

משרד פרסום MCPUBLISH

משרד פרסום המתמקד במתן שירות ספציפי, למשל, רק בבניית אתרים, יכול, כמובן, לבנות אתר נהדר שיראה טוב וימצא חן בעייני הלקוח,
אך לא בהכרח ישרת אותו נאמנה מבחינה תדמיתית וכן, לא בוודאות יעמוד בסטנדרטים הנדרשים לקידומו היעיל בגוגל. שורה תחתונה,
משרד פרסום הנותן שירותים בתחום פרסום ממוקד יכול להיות, אמנם, מקצוען בתחומו, אך יתקשה לתפקד כיועץ תדמיתי יעיל עבור לקוחותיו –
דבר, שסביר להניח, יבוא לידי ביטוי בעת אמידת ההצלחה העסקית לטווח הארוך.

משרדי פרסום המעניקים את כלל סל השירותים בעולם הפרסום והמתמקדים בלקוחות מקרב ענף שוק ספציפי, עדיפים מהבחינה הזאת – להם
הידע וההיכרות היסודית עם השוק בענף ועל כן ידעו להתאים עבור לקוחותיהם את האסטרטגיה ודרכי הפעולה הנכונים ביותר. לאחר שיצבור
המשרד ניסיון וותק בענף השוק הספציפי יוכל להתרחב בהדרגה לעבר גיוס לקוחות מקרב ענפי השוק נוספים, זאת לאחר שחקר את הענף החדש
על בוריו. עם השנים יוכל המשרד להפוך למשרד רב שירותי, המציע את שירותיו לכל סוגי בתי העסק במשק.

מפתח להצלחה MCPUBLISH משרד פרסום

יתרון נוסף של משרד פרסום המרכז תחת קורת גג אחד את כלל השירותים של עולם הפרסום הינו חיסכון בזמן ובטרחה של בעל העסק הכרוכים
באיתור וההתנהלות מול ספקים, שיעניקו לו את שירותי הפרסום המשלימים, שאין באפשרותו של משרד הפרסום המתמחה בשירות אחד בלבד לתת ללקוחותיו.  

ולסיום, אם אכן מצאתם משרד פרסום בעל היכרות מעמיקה עם המשק והתנהלותו, משרד שהוכיח את עצמו כבעל ראייה כוללת של הצרכים השיווקיים
והתדמיתיים שלכם והמספק את שלל השירותים הנכללים בעולם הפרסום – אתם ברי מזל: משרד פרסום כזה יוביל אתכם לעבר הצלחתכם העסקית.

אצלנו, באם סי פבליש | McPublish תמצאו את מה שחיפשתם: שלל שירותי פרסום מיתוג, בניה, עיצוב וקידום אתרי אינטרנט,
קידום אורגני, יחסי ציבור ואף בית דפוס עם ארסנל מכונות מתקדמות לביצוע כל סוגי עבודות הדפוס במהירות ובאיכות הגבוהות ביותר.
ניסיון ארוך שנים וותק בתחום מאפשרים לנו לזהות בקלות את צורכיכם כבתי עסק ולהתאים להם את שירותינו ושיטות העבודה,
כך שבתקופה קצרה תזכו בשיפור תדמיתי ניכר, בשגשוג עסקי ואולי אף תהפכו למובילים בשוק!

הנכם מוזמנים להגיע ל McPublish, לשבת על כוס קפה ולקבל את ההצעה המנצחת לבית העסק שלכם! לפרטים 08-8593218

 

 

Share Button
אז מה עדיף – משרד פרסום המציע סל שירותים מקיף או משרד המתמחה בתחום אחד מתוך עולם הפרסום?
5 (100%) 14 votes